Pagini
▼
joi, 29 octombrie 2015
Multumim tuturor pentru prezenta la Maratonul Dunarii!
Iata-ne ajunsi la finalul celei de-a doua editii a Maratonului Dunarii, concurs ce s-a defasurat la Prundu, Giurgiu, si ce reprezinta parte din proiectul personal al celor trei evenimente pe care le organizez in parteneriat cu Riders Club.
Inainte de a incepe sa discutam cum a inceput acest proiect si cum a evoluat, as vrea ,in primul rand, sa va multumesc tuturor pentru ca ati ales sa petreceti o zi frumoasa de toamna impreuna cu noi si sa va felicit ca in detrimentul altor activitati constructive ca de exemplu mersul la mall sau pranzul la KFC, ati ales sa faceti miscare in natura! Felicitari si sincere respecte!
Dupa cum va povesteam si anul trecut, acest concurs s-a nascut dintr-o joaca, dintr-o simpla discutie la o tura cu bunul meu prieten Edi Pislaru pe meleagurile giurgiuvene. Impreuna am vrut sa ducem la bun sfarsit aceasta provocare, acest proiect prin care am vrut sa transmitem oamenilor ca ciclismul si miscarea in general trebuie realizate in orice conditii. Miscarea, indiferent de sport, trebuie realizata in orice perioada a anului si trebuie realizata si in aer liber.
Fata de anul trecut vremea a tinut cu noi iar temperatura a fost mult mai blanda urcand pana la peste 15 grade in termometru ceea ce ne-a avantajat in desfasurarea evenimentului. Ce ma bucura foarte mult este faptul ca de la concurs vad la linia de start tot mai multi copii si vreau sa ii felicit pe parintii acestora pt ca au reusit sa le indrepte atentia catre un stil de viata sanatos.
Fiind un proiect de suflet am incercat sa il ducem la bun sfarsit cu orice pret...si sper ca am reusit. Datorita precipitatiilor cazute in zilele dinaintea evenimentului am fost nevoiti sa schimbam in proportie de 90% traseele si sa regandim 100% tot conceptul. Chiar daca la exterior nu se observa, in astfel de cazuri este o munca foarte grea dusa de intreaga echipa. Chiar daca ai un traseu de back-up lucrurile nu sunt chiar simple deoarece trebuie sa refaci in doua zile munca facuta intr-o luna( ex: refacerea traseelor, hartilor, planului de distributie, planului de interventie, puncte, salvari, voluntari securitate, etc). Dar si acestor trasee de back-up am fost nevoiti sa le aducem nenumarate modificari.
Nu are rost sa va povestesc ca in ultimele trei zile am dormit aporximativ 7 ore... Uneori la exterior lucrurile par foarte simple dar in realitate nu sunt asa. Am vrut sa vorbesc si despre acest lucru deoarece in spatele fiecarui eveniment exista oameni care sunt gata sa faca orice pt ca acesta sa se desfasore in conditii normale. Un astfel de test am avut de trecut la Maratonul Dunarii iar echipa s-a mobilizat exemplar. Nu vreau decat sa ii felicit si sa le multumesc pt suportul lor.
De asemenea vreau sa multumesc pe aceasta cale tuturor SPONSORILOR ce au fost alaturi de noi si ne-au sprijinit!
Toate pozele de la Maratonul Dunarii le puteti gasi pe siteul oficial al concursului sau pe pagina de facebook:
- Riders Club...Pagina oficiala
- Riders Club...Pagina de facebook
- Razvan Juganaru...Pagina de facebook
Multumiri sponsorilor si partenerilor:
Isostar
Renania
Suunto
Vreauportbagaj.ro
Drag Bike
Daimon
Diamondent
Bikexpert
Ambulanta de biciclete
MTB Academy
Primariei Prundu
Va multumim mult pentru sustinerea dvs.!
miercuri, 28 octombrie 2015
Cateva vorbe despre "calul" pe care m-am dat in acest sezon: XTC Advanced 27,5 0 Team
Acest sezon se indreapta cu pasi repezi catre final asa ca m-am gandit ca ar fi frumos sa va povestesc putin despre bicicleta care „m-a purtat” la curse si antrenamente in acest an...cred ca merita si ea laudata :)
Sa incepem in primul rand prin a face prezentarile dupa care sa vorbim putin despre ea si ce poate face.
XTC Advanced 27,5 0 Team
Cadru:
Marime M
Culori Combinatie Albastru/Negru
Cadru Advanced Grade Composite
Furca
RockShox SID XX 27.5, 100mm Travel
Componente
Ghidon Contact SLR Flat, 690mm
Pipa Giant Contact SLR, OverDrive 2, degree rise
Tija sa Contact SLR, Composite, 27.2x400mm
Sa Fi'zi:k Tundra 2 K:ium
Piese
Shiftere SRAM XX1, 1x11 Speed
Schimbator fata N/A
Schimbator spate SRAM XX1
Frane SRAM XX World Cup
Pinioane SRAM XX1 1042 10x42, 11-Speed
Lant XX1
Roti
Jante Giant PXCRO Composite 27.5 WheelSystem
Butuci Giant PXCRO 27.5 WheelSystem
Spite Giant PXCRO 27.5 WheelSystem
Teoria este simpla...când fiecare gram si fiecare pedala fac diferența dintre podium și a merge acasă cu mâna goală...este clar...trebuie sa alegi o bicicleta de top. Cum faci asta?...simplu, iti alegi cea mai avansata tehnologie de la Giant, adica un XTC Advenced 27,5 0 Team...si bineinteles te antrenezi „putin” :)
In cariera mea de ciclist am alergat pe multe tipuri de biciclete cu diferite geometrii atat pe 26 cat si pe 29. Deși imediat dupa aparitie am devenit un fan inrait al 29er-ului, 27,5-erul m-a surprins placut prin cateva lucruri.. are fler și atitudine. Cel mai notabil este modul echilibrat in care bicicleta se simte față de 29er . Giant a realizat acest lucru printr-o tehnica pe care nici eu nu am inteles-o foarte bine, dar am simtit-o deseori pe traseu. Din cate imi dau seama cand ma dau pe ea, au fost aduse modificari unghiurilor atat la partea spate cat si la partea fata impingand centrul de greutate catre fata. Ma rog cateva detalii pe care nu le pot explica tehnic dar pe care le poti simti imediat ce urci in saua ei.
Pe catarare bicicleta ofera o tinuta exemplara datorita unghiului agresiv care tine roata fata mai mult timp pe pamant fara sa depui mult efort din corp. De asemenea unghiul spate face ca tractiunea sa fie optima.
Roțile de 27,5 , împreună cu greutatea redusă a acesteia păstreaza senzația plină de viață din șa. Se simte diferenta rotilor atat pe urcare cat si pe coborare. La urcarile rapide avem avantajul comutatorului rapid de blocare a furcii care este foarte usor de folosit datorita amplasarii sale pe ghidon, acesta dandu-ne un avantaj si in cazurile in care am inceput coborarea si am uitat sa deblocam furca. Fiind un comutator hidraulic am scapat de stresul curselor pe noroi sau nisip in care se intampla sa se blocheze si sa nu mai poti folosi furca pe coborare cand ti-e lumea mai draga :P
Când ma dau pe ea simt foarte bine agresivitatea si puterea de manipulare a partii fata. Datorită unghiului de fata de 71 de grade , bicicleta se transformă intr-un monstru rapid, foarte agresiv . Fiind un bike compact si bine echilibrat roata de spate, chiar toata partea spate raspunde imediat la orice schimb de directie, accelerare sau franare fara a avea acel timp mort. De asemenea iubesc modul in care roata fata raspunde oricarui stimul, oricarei miscari fine si mai ales modul in care se comporta atunci cand ataci virajele stranse cu greutatea lasata pe ea...practic preia toata sarcina fara a-si schimba calea de rulare sau a devia de la traiectorie.
Datorita geometriei perfect echilibrate se simte vioaie si fasneata ca un 26 fara a avea acel sentiment ca roata fata va scapa intr-o groapa sau nu va trece peste un obstacol mai inalt. De asemenea, fata de modelele anterioare, am simtit la furca RockShox SID XX o rigiditate mai mare si o finete in culisare. Probabil au simtit diferenta mare fata de furcile FOX si au incercat sa vina cu un nou cartus...cred ca le-a iesit...se comporta aproape la fel.
Din cate am obsevat cadru și geometria pt 27,5 la toate modele Giant sunt proiectate special pentru a se potrivi perfect cu dimensiunea roți, fără de anteriorul 26 sau chiar modelele actuale 29er . La acest model au fost reproiectate multe parti ale cadrului, cablurile au fost introduse pe interior pentru a elimina în totalitate zăngănitul, un pedalier Pressfit , și un masiv OverDrive 2 headtube ce ofera o rigiditate mai mare.Acest OverDrive 2 ce sustine furca, curge în tubul Megadrive, care la rândul lui este atasat la un bottom bracket masiv pentru a-i oferi manevrabilitate fina dar și o accelerare exploziva . Adaugam viteza și controlul roților de 27,5 și putem vedea de ce XTC-ul este foarte agresiva.
XTC Advanced 27,5 0 Team isi impune o echipare varf de gama, si anume o furca de 100mm, RockShox SID XX și o echipare de 1x11 SRAM xx1 cu frâne Avid XX World Cup pentru o franare precisa. De asemenea vine in intampinarea greutatii si a rigiditatii cu un chidon, pipa si o tija de sa de carbon.
La partea de franare am unele nemultumiri deoarece, datorita discurilor de 160 fata si 140 spate, pe coborarile lungi si abrupte unde necesitat franare intensa, se incalzesc foarte tare iar frana nu mai este la fel de eficienta.
Echiparea cu 1x11 SRAM xx1 este o echipare foarte buna, mai ales in concursurile de XC. Avantajul angrenajului cu o foaie este ca in cursele cu noroi nu vei intampina probleme sa se blocheze. De asemenea, in orice situatie, nu iti va sari lantul de pe foaie. In schimb daca vi din zona de sosea si esti obisnuit cu rapoartele pinioanelor din dinte in dinte sau cel mult din doi in doi, vei simtii diferenta mare de la pinionul de 36 la cel de 42 si invers.
Despre pret.. da, stiu.. e scumpa , dar echiparea de top imbinata cu tehnologia de carbon avansata a cadrului, rotilor si a componentelor face din XTC Advanced 27,5 0 Team o fiara pe doua roti ce poate face de multe ori diferenta in concursuri .
Trecand prin toate cele scrise mai sus va spun ca este o bicicleta foarte bine echilibrata care merita achizitionata .
Multumesc Giant Team Romania pentru privilegiul de a ma da pe aceasta bicicleta.
Sa incepem in primul rand prin a face prezentarile dupa care sa vorbim putin despre ea si ce poate face.
XTC Advanced 27,5 0 Team
Cadru:
Marime M
Culori Combinatie Albastru/Negru
Cadru Advanced Grade Composite
Furca
RockShox SID XX 27.5, 100mm Travel
Componente
Ghidon Contact SLR Flat, 690mm
Pipa Giant Contact SLR, OverDrive 2, degree rise
Tija sa Contact SLR, Composite, 27.2x400mm
Sa Fi'zi:k Tundra 2 K:ium
Piese
Shiftere SRAM XX1, 1x11 Speed
Schimbator fata N/A
Schimbator spate SRAM XX1
Frane SRAM XX World Cup
Pinioane SRAM XX1 1042 10x42, 11-Speed
Lant XX1
Roti
Jante Giant PXCRO Composite 27.5 WheelSystem
Butuci Giant PXCRO 27.5 WheelSystem
Spite Giant PXCRO 27.5 WheelSystem
Teoria este simpla...când fiecare gram si fiecare pedala fac diferența dintre podium și a merge acasă cu mâna goală...este clar...trebuie sa alegi o bicicleta de top. Cum faci asta?...simplu, iti alegi cea mai avansata tehnologie de la Giant, adica un XTC Advenced 27,5 0 Team...si bineinteles te antrenezi „putin” :)
In cariera mea de ciclist am alergat pe multe tipuri de biciclete cu diferite geometrii atat pe 26 cat si pe 29. Deși imediat dupa aparitie am devenit un fan inrait al 29er-ului, 27,5-erul m-a surprins placut prin cateva lucruri.. are fler și atitudine. Cel mai notabil este modul echilibrat in care bicicleta se simte față de 29er . Giant a realizat acest lucru printr-o tehnica pe care nici eu nu am inteles-o foarte bine, dar am simtit-o deseori pe traseu. Din cate imi dau seama cand ma dau pe ea, au fost aduse modificari unghiurilor atat la partea spate cat si la partea fata impingand centrul de greutate catre fata. Ma rog cateva detalii pe care nu le pot explica tehnic dar pe care le poti simti imediat ce urci in saua ei.
Pe catarare bicicleta ofera o tinuta exemplara datorita unghiului agresiv care tine roata fata mai mult timp pe pamant fara sa depui mult efort din corp. De asemenea unghiul spate face ca tractiunea sa fie optima.
Roțile de 27,5 , împreună cu greutatea redusă a acesteia păstreaza senzația plină de viață din șa. Se simte diferenta rotilor atat pe urcare cat si pe coborare. La urcarile rapide avem avantajul comutatorului rapid de blocare a furcii care este foarte usor de folosit datorita amplasarii sale pe ghidon, acesta dandu-ne un avantaj si in cazurile in care am inceput coborarea si am uitat sa deblocam furca. Fiind un comutator hidraulic am scapat de stresul curselor pe noroi sau nisip in care se intampla sa se blocheze si sa nu mai poti folosi furca pe coborare cand ti-e lumea mai draga :P
Când ma dau pe ea simt foarte bine agresivitatea si puterea de manipulare a partii fata. Datorită unghiului de fata de 71 de grade , bicicleta se transformă intr-un monstru rapid, foarte agresiv . Fiind un bike compact si bine echilibrat roata de spate, chiar toata partea spate raspunde imediat la orice schimb de directie, accelerare sau franare fara a avea acel timp mort. De asemenea iubesc modul in care roata fata raspunde oricarui stimul, oricarei miscari fine si mai ales modul in care se comporta atunci cand ataci virajele stranse cu greutatea lasata pe ea...practic preia toata sarcina fara a-si schimba calea de rulare sau a devia de la traiectorie.
Datorita geometriei perfect echilibrate se simte vioaie si fasneata ca un 26 fara a avea acel sentiment ca roata fata va scapa intr-o groapa sau nu va trece peste un obstacol mai inalt. De asemenea, fata de modelele anterioare, am simtit la furca RockShox SID XX o rigiditate mai mare si o finete in culisare. Probabil au simtit diferenta mare fata de furcile FOX si au incercat sa vina cu un nou cartus...cred ca le-a iesit...se comporta aproape la fel.
Din cate am obsevat cadru și geometria pt 27,5 la toate modele Giant sunt proiectate special pentru a se potrivi perfect cu dimensiunea roți, fără de anteriorul 26 sau chiar modelele actuale 29er . La acest model au fost reproiectate multe parti ale cadrului, cablurile au fost introduse pe interior pentru a elimina în totalitate zăngănitul, un pedalier Pressfit , și un masiv OverDrive 2 headtube ce ofera o rigiditate mai mare.Acest OverDrive 2 ce sustine furca, curge în tubul Megadrive, care la rândul lui este atasat la un bottom bracket masiv pentru a-i oferi manevrabilitate fina dar și o accelerare exploziva . Adaugam viteza și controlul roților de 27,5 și putem vedea de ce XTC-ul este foarte agresiva.
XTC Advanced 27,5 0 Team isi impune o echipare varf de gama, si anume o furca de 100mm, RockShox SID XX și o echipare de 1x11 SRAM xx1 cu frâne Avid XX World Cup pentru o franare precisa. De asemenea vine in intampinarea greutatii si a rigiditatii cu un chidon, pipa si o tija de sa de carbon.
La partea de franare am unele nemultumiri deoarece, datorita discurilor de 160 fata si 140 spate, pe coborarile lungi si abrupte unde necesitat franare intensa, se incalzesc foarte tare iar frana nu mai este la fel de eficienta.
Echiparea cu 1x11 SRAM xx1 este o echipare foarte buna, mai ales in concursurile de XC. Avantajul angrenajului cu o foaie este ca in cursele cu noroi nu vei intampina probleme sa se blocheze. De asemenea, in orice situatie, nu iti va sari lantul de pe foaie. In schimb daca vi din zona de sosea si esti obisnuit cu rapoartele pinioanelor din dinte in dinte sau cel mult din doi in doi, vei simtii diferenta mare de la pinionul de 36 la cel de 42 si invers.
Despre pret.. da, stiu.. e scumpa , dar echiparea de top imbinata cu tehnologia de carbon avansata a cadrului, rotilor si a componentelor face din XTC Advanced 27,5 0 Team o fiara pe doua roti ce poate face de multe ori diferenta in concursuri .
Trecand prin toate cele scrise mai sus va spun ca este o bicicleta foarte bine echilibrata care merita achizitionata .
Multumesc Giant Team Romania pentru privilegiul de a ma da pe aceasta bicicleta.
joi, 22 octombrie 2015
Moon Time Bike sau... splendoare in parc :)
Bun...hai sa povestim putin si despre ce se intampla in timpul unui concurs ca participant nu doar ca organizator. Spun asta deoarece sunt foarte prins cu organizarea concursului Maratonul Dunarii de peste 3 zile si nu vreau sa treaca timpul fara sa vorbesc putin despre cursa pe care o indragesc foarte mult.
Asadar, Moon Time Bike este unul din concursurile pe care le astept cu mare nerabdare in fiecare an. Pentru cei care inca nu au auzit despre el, este un concurs de cross country ce se desfasoara in Parcul Tineretului pe un traseu destul de tehnic, mai ales daca ploua. Daca iei startul, ai de parcurs de sase ori o tura de parc de aproximativ 5,5km, dar sa nu iti inchipui ca te plimbi pe aleile de acolo si gata.
Este un traseu de parc foarte bine adaptat gusturilor celor ce iubesc XCO-ul...ba chiar mai mult daca nu ai un bun antrenament s-ar putea sa nici nu termini o tura. Chiar daca se desfasoara in inima capitalei ai putea sa crezi ca "te dai" in mare parte pe plat, dar nu este deloc asa...multitudinea urcarilor scurte dar abrupte imbinate cu coborarile pe radacini sau scari te fac sa crezi ca esti intr-un carusel si fara sa iti dai seama iti golesc repede rezervorul de energie daca nu o conservi cum trebuie. Colac peste pupaza toate cele de mai sus se amplifica datorita desfasurarii concursului la lumina lanternei :)
Din punctul meu de ...sportiv, daca era vorba de alta competitie, probabil ca imi respectam programul si nu concuram. Imi respectam progrmul... adica in aceasta perioada sunt in pauza dintre sezoane. Sincer, am crezut ca nu se va mi tine. Alte concursuri in afara de cele la care sunt implicat in organizare nu mai erau, asa ca am luat pauza pt a incepe pregatirea sezonului 2016 incepand cu luna noiembrie.
Dar nu aveam cum sa stau de-o parte la asa ceva...chiar daca nu ma mai antrenasem de vreo 2 saptamani trebuia sa fiu acolo. Atmosfera de pe traseu nu merita ratata niciodata...toti oamenii aceia care vin cu sutele sa te incurajeze, tipa la tine, te aplauda, fac glume, poze, etc...parca iti dau aripi si te fac sa tragi mai tare de tine. Sentimentul pe care il traiesti acolo este de nedescris...
Chiar daca nu eram antrenat, stiam ca voi merge slab, stiam ca vor urma replici de genul: "Hai Juganare ca esti varza" , "Hai ba ca ai imbatranit" si toate astea care ,sincer , ma amuza teribil, mi-am dorit sa fiu acolo. Mi-am dorit sa fiu la start cu baietii "buni" , mi-am dorit sa fiu acolo intre oamenii care iubesc ciclismul si au venit sa vada frumusetea lui. In fond si la urma urmei trebuie sa facem ce ne place indiferent de imprejurari...asa cum spune si celebra replica: "important e sa participi, mai frumos e sa castigi".
Pentru cei care nu au fost acolo pot vedea in imagini despre ce vorbesc in Filmul Concursului.
Despre evolutia mea nu am prea multe de spus...un loc 9 dupa ceva pauza nu este un rezultat rau, m-am simtit bine si simt ca rezervele de energie au inceput sa se refaca pt 2016. Baietii "astia tineri" :) sunt bine pregatiti, talentati, dornici de rezultate, ceea ce este foarte bine pt ciclism si nu pot decat sa ii felicit pe toti participantii si mai ales pe castigatori. Pe viitor sper la cat mai multe concursuri de acest gen, la cat mai multi participanti, spectatori si implicare media.
Cum am facut-o de fiecare data, vreau sa ii felicit pe organizatori pt eforturile depuse pt desfasurarea acestui eveniment. Ma bucur foarte tare ca exista oameni care ridica stafeta organizarii evenimentelor tot mai sus si ne face si pe noi sa ne straduim tot mai mult...de la participanti pana la organizatori. Doar cu astfel de evenimente putem dezvolta ciclistmul la noi in tara. Felicitari! (si cum spune cunoscuta melodie..."vorbe adevarate" :)
In final vreau sa le multumesc tuturor celor care m-au sustinut si in acest sezon mai ales sponsorilor:
luni, 19 octombrie 2015
Maratonul Dunarii - premii si informatii
Maratonul Dunarii, al treilea concurs pe care il organizez in acest an, a intrat in linie dreapta cu pregatirile. Alaturi de Topoloveni Summer Tour si Trofeul Muscelului, cursa de la Prundu inchide seria celor trei evenimente, proiecte personale, organizate in parteneriat cu Riders Club. Bineinteles, fiecare din acestea nu ar exista fara implicarea multor prieteni dar si a autoritatilor locale si a sponsorilor.
Maratonul Dunarii vrea sa marcheze finalul acestui sezon competitional printr-un concurs destul de usor, destinat atat amatorilor cat si profesionistilor. Traseul va fi unul abordabil oricarui nivel de pregatire si ne va purta intr-o tura relaxa in natura ce va strabate o zona frumoasa de campie de la terasele viticole din apropierea localitatilor Prundu si Greaca pana pe malul Dunarii si retur. De asemenea la finalul concursului dorim sa sarbatorim impreuna in stilul obisnuit cu un pahar de vin fiert si multa voie buna.
Asadar va asteptam Duminica 25 octombrie, la Prundu, jud Giurgiu, sa "petrecem" impreuna incepand cu orele 11.00
Pt cei care nu au ajuns pana acum la Maratonul Dunarii va lasam sa vedeti singuri atmosfera de la fata locului:
Filmul concursului din 2014
Vreau pe aceasta cale sa le multumesc din suflet tuturor celor ce ne-au sprijinit si au facut posibila desfasurarea acestui concurs.
- Ceas Suunto
- Suport de schiuri pt masina de la Vreauportbagaj.ro
- Abonament de 1 luna la Daimon Club Bucuresti
- Antrenament "Group Training" pentru castigator si inca 2 prieteni oferit de MTB Academy
- Revizie Standard gratuita de la Ambulanta de biciclete
Competitiv | Masculin | Nivel 1 | 20+ ani (Traseu Standard)
Locul 1: 700 lei, voucher CUBE 500 lei, suport de bicicleta (Vreauportbagaj.ro), medalie, diploma
Locul 2: 500 lei, voucher CUBE 300 lei, medalie, diploma
Locul 3: 400 lei, voucher CUBE 200 lei, medalie, diploma
Locul 4: 200 lei, medalie, diploma
Locul 5: 100 lei, medalie, diploma
Competitiv | Masculin | Nivel 1 | 14-19 ani (Traseu Standard)
Locul 1: 300 lei, voucher CUBE 500 lei, voucher Suunto (100 lei), produse Isostar, abonament de 3 saptamani la Daimon Club Bucuresti, medalie, diploma
Locul 2: 200 lei, voucher CUBE 300 lei, voucher Suunto (100 lei), produse Isostar, abonament de 2 saptamani la Daimon Club Bucuresti, medalie, diploma
Locul 3: 100 lei, voucher CUBE 200 lei, voucher Suunto (100 lei), produse Isostar, abonament de 1 saptamana la Daimon Club Bucuresti, medalie, diploma
Competitiv | Feminin | Nivel 1 | 14+ ani (Traseu Standard)
Locul 1: 500 lei, voucher CUBE 500 lei, suport de bicicleta (Vreauportbagaj.ro), medalie, diploma
Locul 2: 300 lei, voucher CUBE 300 lei, medalie, diploma
Locul 3: 200 lei, voucher CUBE 200 lei, medalie, diploma
Locul 4: 100 lei, medalie, diploma
Premii speciale, acordate celor mai buni rideri de nivel 2, Masculin / Feminin (Traseu Standard)
Locul 1: Voucher cumparaturi 300 lei (Vreauportbagaj.ro), voucher CUBE 500 lei, voucher Suunto (100 lei), produse Isostar, abonament de 3 saptamani la Daimon Club Bucuresti, medalie, diploma
Locul 2: Voucher Suunto (100 lei), voucher CUBE 300 lei, produse Isostar, voucher Diamondent, abonament de 2 saptamani la Daimon Club Bucuresti, medalie, diploma
Locul 3: Voucher Suunto (100 lei), voucher CUBE 200 lei, produse Isostar, abonament de 1 saptamana la Daimon Club Bucuresti, medalie, diploma
Premii speciale, acordate celor mai buni rideri de nivel 3, Masculin / Feminin (Traseu Standard)
Locul 1: Voucher cumparaturi 200 lei (Vreauportbagaj.ro), voucher CUBE 500 lei, produse Isostar, voucher Suunto (100 lei), abonament de 3 saptamani la Daimon Club Bucuresti, medalie, diploma
Locul 2: Voucher Suunto (100 lei), voucher CUBE 300 lei, produse Isostar, voucher Diamondent, abonament de 2 saptamani la Daimon Club Bucuresti,medalie, diploma
Locul 3: Voucher Suunto (100 lei), voucher CUBE 200 lei, produse Isostar, abonament de 1 saptamana la Daimon Club Bucuresti, medalie, diploma
Premii speciale, acordate celor mai buni rideri de nivel 4, Masculin / Feminin (Traseu Standard)
Locul 1: Voucher cumparaturi 100 lei (Vreauportbagaj.ro), voucher CUBE 500 lei, produse Isostar, voucher Suunto (100 lei), abonament de 3 saptamani la Daimon Club Bucuresti, medalie, diploma
Locul 2: Voucher Suunto (100 lei), voucher CUBE 300 lei, produse Isostar, voucher Diamondent, abonament de 2 saptamani la Daimon Club Bucuresti, medalie, diploma
Locul 3: Voucher Suunto (100 lei), voucher CUBE 200 lei, produse Isostar, abonament de 1 saptamana la Daimon Club Bucuresti, medalie, diploma
Cursele de copii: Competitiv | Masculin/Feminin | 6-9 ani / 10-13 ani
Locul 1: Premii in produse oferite de Drag Bike, medalie, diploma
Locul 2: Premii in produse oferite de Drag Bike, medalie, diploma
Locul 3: Premii in produse oferite de Drag Bike, medalie, diploma
Toate cursele competitive*, mai putin cele mentionate mai sus:
Locul 1: Medalie, diploma
Locul 2: Medalie, diploma
Locul 3: Medalie, diploma
* Consulta toate cursele deschise pentru nivelul tau la sectiunea trasee.
Toate aceste premii sunt posibile datorita sponsorilor si partenerilor nostrii:
Isostar
Renania
Suunto
Vreauportbagaj.ro
Drag Bike
Daimon
Diamondent
Bikexpert
Ambulanta de biciclete
MTB Academy
Primariei Prundu
Va multumim mult pentru sustinerea dvs.!