luni, 2 decembrie 2013
Parinte pentru 403 copii...
Parinte pentru 403 copii... multi pot spune ca este o nebunie dar este absolut adevarat si se intampla chiar la noi in tara, mai exact in Prahova pe Valea Plopului si Valea Strezii.
Va rog urmariti reportajul de mai jos:
Mentionez ca acesta este facut cu mult timp in urma, numarul copiilor fiind acum de peste 400!
Povestea părintelui Tănase, tată pentru 328 de copii
Cu ceva timp in urma cativa prieteni mi-au vorbit despre parintele Tanase Nicolae din Valea Plopului care are grija de foarte multi copii abandonati. Curiozitatea m-a facut sa caut si sa vad care este adevarul despre acest parinte. Am ramas socat sa aflu ca la acea data, acest om, avea grija de peste 320 de copii, in prezent fiind peste 400. Am urmarit si cateva reportaje despre ceea ce se intampla acolo si mi se pare fantastic. Nu am stat cu mainile in san si, impreuna cu acesti prieteni, am strans mana de la mana tot ce am putut (de la haine, jucarii, mancare pana la bani) si am incercat sa ii ajutam daruindu-le aceste lucruri. La acea data am simtit ca nu am facut cat trebuie si mi-am propus sa revin cu si mai multe lucruri pt acesti copii.
De aceea, acum, va impartasesc si voua aceasta poveste in speranta ca ni se vor alatura cat mai multi in demersul nostru de ai ajuata pe acesti copii nevinovati. Alex Ciocan este unul dintre oamenii care a pus umarul si ne ajuta sa strangem cat mai multe lucruri necesare celor din Valea Plopului.
Eu cred ca, din putinul nostru, le putem oferii acestor micuti cate ceva si putem aduce o raza de soare in "valea" lor... macar acum in pragul Sarbatorilor. Dragi prieteni, in ajunul Craciunului, va asteptam sa mergem impreuna in Valea Plopului pt a incerca sa le facem Sarbatorile putin mai bune acestor copii.
Alte reportaje:
http://www.asociatiaprovita.org/despre-noi-video/
www.asociatiaprovita.org
duminică, 30 iunie 2013
Sportul mi-a salvat viata
Chiar nu stiam ce titlu sa dau acestui articol si nici nu aveam de gand sa scriu aceste randuri, dar... in ultima perioada tot mai multa lume ma intreaba ce se intampla, de ce nu mai apar la niciun fel de competitie, de ce nu mai alerg nici la sosea nici la MTB, daca m-am reprofilat pe organizare, etc.
Nu imi face mare placere sa vorbesc despre aceste lucruri dar am zis ca e mai bine sa facem putina lumina decat sa lasam loc de interpretari.
Cu ceva vreme in urma am avut un accident destul de urat, din care m-am ales cu cateva leziuni interne grave: doua fisuri pe ficat, lichid in pleura, lichid in stomac, etc... leziuni ce au dus la 3 saptamani de spitalizare din care 9 zile nu am avut voie sa ma misc si 14 sa ma dau jos din pat. A urmat o perioada in care a trebuit aproape sa invat sa merg si sa ma misc din nou.
Medicii imi dadeau la inceput sanse destul de mici si se pregateau de operatie... dar cineva acolo sus m-a iubit iar organismul nu m-a lasat la greu incepand sa se refaca intr-un mod ce a uimit pe toata lumea. Pana la final s-a dovedit ca sportul a jucat un rol foarte important in refacerea mea, lucru confirmat si de doctorii care au mai spus ca sunt singurul lor pacient cu astfel de trauma ce a scapat neoperat.
Dar nu acestea au fost cele mai grele momente ci cele care au urmat deoarece am fost nevoit sa uit de bicicleta si de miscare o perioada lunga de timp. Partea proasta este ca aceasta accidentare a aparut intr-un moment in care ma simteam foarte bine, iesisem foarte bine pregatit din iarna si aveam ambitii mari pt sezonul ce urma. Dar cum in viata nu este asa cum iti doresti nu pot decat sa ii multumesc lui Dumnezeu ca nu a fost ceva mai grav si cu putina rabdare voi putea sa revin la ceea ce iubesc enorm... ciclismul.
Asa ca nu ezitati sa faceti sport si miscare...pe langa nenumaratele beneficii nu puteti sti cand va poate salva viata!
joi, 20 iunie 2013
Interviu pentru MPG legat de Trofeul Muscelului
Dupa cum spune si titlul in urma cu ceva timpt am oferit un interviu celor de la MPG despre concursul organizat de mine la Campulung Muscel, orasul unde m-am nascut:
Razvan Juganaru, organizatorul competitiei Trofeul Muscelului, ne ofera mai jos primele informatii despre evenimentul programat pe 13 iulie in cadrul Riders Club, pe un traseu care in premiera va gazdui o competitie MTB, in masivul Iezer-Papusa.
Riders Club: Ce anume te-a convins sa te alaturi proiectului Riders Club?
Razvan Juganaru: Ceea ce m-a convins sa ma alatur proiectului Riders Club a fost ideea de a introduce un sistem nou bazat pe organizarea mai multor concursuri sub forma unui campionat. De asemenea , introducerea unei platforme bine puse la punct, crearea unor clasamente nationale, posibilitatea de avansare la un nivel superior ce face ca acest sistem sa fie unul interactiv si sa aduca un plus de prospetime ciclismului de la noi, ma face sa ma implic si mai mult in acest proiect.
Faptul ca se doreste crearea unui campionat diferentiat pe niveluri care sa cuprinda mai multe curse intr-un sezon competitional, ofera atat organizatorilor cat si participantilor o garantie a seriozitatii si o dovada a implicarii tot mai mari in acest sport.
R.C. De ce merita sa se inscrie riderii la concursul organizat de tine?
R.J. In primul rand, participarea la cursa merita fiindca locatia propusa este una de exceptie. Desi startul/finish-ul sunt amplasate in centrul orasului, Campulung este o localitate extrem de diferita de marile aglomeratii urbane. Aici, timpul se misca mult mai incet iar mostre de bun-gust architectonic din perioada interbelica inca pot fi gasite la fiecare colt de strada.
In al doilea rand, cadrul natural din vecinatatea orasului face sa merite efortul de a participa la concurs. Versantii Masivului Iezer-Papusa se pravalesc practic peste localitatile din jur, incantand ochiul calatorului. Desi acest masiv muntos este unul destul de inalt (2469 metri in Varful Rosu si 2464 metri in Varful Iezerul Mare), structura sa morfologica si faptul ca este impanzit de o retea de drumuri forestiere si poteci de animale, il fac sa fie perfect pentru mountain bike.
R.C. Ce ne poti spune despre traseele competitiei pe care o vei organiza in cadrul Riders Club? Ce are special tura lunga? Ce are special tura scurta? Ce este atractiv?
R.J. Traseele propuse pentru editia de anul acesta serpuiesc pe versantii cei mai dinspre sud ai Masivului Iezer-Papusa, versanti aflati la granita dintre relieful muntos si cel specific zonei Subcarpatilor. Itinerariul strabate poteci si drumuri de exploatare forestiera situate in Muntele Stramtu, Muntele Clabucet, Muntele Lalu si Culmea Magura. Fiind un concurs plasat in mijlocul verii, cand probabilitatea de a ploua este una crescuta, s-a urmarit pe cat posibil evitarea traversarii de zone unde se poate forma mult noroi, evitarea zonelor aflate la mare altitudine ori zonelor descoperite, specifice golului alpin.
Traseele au fost adaptate in functie de nivelul participantilor. Astfel, tura scurta a fost gandita astfel incat sa fie parcursa si de catre o persoana care nu exceleaza la capitolul abilitati tehnice. In cea mai mare parte, traseul urmeaza drumuri forestiere si poteci largi fara obstacole majore pe parcursul lor. Cu toate acestea, nu se poate spune ca este un traseu excesiv de usor de parcurs deoarece diferenta pozitiva de nivel tinde catre 1000 de metri.
Traseul turei lungi coincide in partea de start/finish cu cel al turei scurte. Insa, avand in vedere ca a fost conceput pentru persoane cu mai multa experienta, in partea mediana au fost introduse doua catarari mai solicitante si cateva zone de coborare care, fara a fi foarte dificile, cer un pic de indemanare pentru a fi parcurse. De altfel, altitudinea atinsa pe traseul turei lungi depaseste 1300 de metri in doua puncte despartite de o vale situata la 650 de metri altitudine, pe cand itinerariul turei scurte are punctul maxim la altitudinea de 1074 de metri.
R.C. De unde se va da startul?
R.J. Startul competitiei se va da din fata primariei Municipiului Campulung, iar sorirea va avea loc in aceeasi zona. Plecarea se va face in pluton compact spre sud, se va efectua o tura a bulevardului din centrul orasului, apoi ne vom indrepta spre nord pe sosea pana la intrarea pe drumul forestier ce duce pe Muntele Stramtu. Pana la acest drum, plutonul va merge compact, cu 15km/h, insotit de masina de politie si masina de asistenta a organizatorilor.
R.C. Ce poti sa ne spui despre echipa de organizare?
R.J. Echipa de organizare, dupa cum v-am obisnuit si pana acum, va fi formata numai din profesionosti, iubitori ai sporului cu pedale, oameni cu experienta in acest domeniu al organizarii de evenimente. Acestia vor face tot posibilul ca participantii sa aiba parte de un eveniment reusit si un traseu de neuitat.
R.C. Va exista o recunoastere oficiala a traseelor?
R.J. Vom organiza si o recunoastere oficiala a traseelor. Cel mai probabil aceasta va avea loc cu o saptamana inaintea concursului. Detalii despre aceasta vor aparea in decursul zilelor urmatoare pe pagina detaliata a concursului.
R.C. Ce sfaturi le dai celor care vor sa se inscrie la evenimentul organizat de tine?
R.J. Sa se inarmeze cu multa voie buna si dispozitie pentru a se bucura de frumusetile zonei. De restul, ne ocupam noi. Nu cred ca este vorba despre sfaturi; mai degraba as spune ca ii invit cu mare placere sa ia parte la unul din cele mai frumoase evenimente de ciclism de la noi din tara, pe unul din cele mai frumoase trasee si ii provoc sa fie prezenti la primul concurs de MTB organizat in masivul Iezer-Papusa.
R.C. In calitate de organizator al unui eveniment inscris in calendarul Riders Club, cum percepi acest proiect la scurt timp dupa lansarea lui?
R.J. Proiectul Riders Club ofera o platforma atractiva pentru ciclisti. Faptul ca exista aceste clasamente si posibilitatea de a avansa la un nivel superior face sa aduca un plus factorului motivational al ciclistului.
Din punct de vedere al organizatorului Trofeului Muscelului, nu pot decat sa salut initiativa acestui proiect. Imi doream de foarte multa vreme sa organizez un concurs pe plaiurile natale, unde am invatat ce este mountain bike-ul, insa din cauza efortului logistic destul de mare am tot amanat pana anul acesta. Faptul ca am putut inscrie evenimentul in calendarul Riders Club, beneficiind astfel de sprijin material si logistic, m-a determinat sa ma concentrez pe organizarea cursei fara a fi obligat sa neglijez alte aspecte.
R.C. Ce crezi ca aduce nou Riders Club in comunitatea amatorilor de ciclism din Romania?
R.J. Cum am spus si mai devreme, cea mai mare noutate este faptul ca se organizeaza o suita de evenimente, fapt ce nu poate decat sa imbunatateasca conditiile intalnite la start de la o cursa la alta. De asemenea, platforma on-line destul de interactiva ar putea capta atentia unor persoane care nu au o aplecare deosebita asupra ciclismului, rupandu-i astfel de la o viata sedentara petrecuta in fata calculatorului si deturnandu-i catre o viata petrecuta in natura.
R.C. Crezi ca introducerea nivelurilor de abilitati aduce o schimbare benefica in cadrul concursurilor de ciclism?
R.J. De la inceput am sustinut acest sistem, fiind unul folosit in mai multe tari care stau mult mai bine la capitolul ciclism decat noi. Prin introducerea nivelurilor a crescut competitivitatea, dorinta de a evolua, de a participa la cat mai multe concursuri si de a te autodepasi.
R.C. De ce sa devin membru Riders Club?
R.J. Exista o multime de motive pentru care ar trebui sa devii membru Riders Club, dar cel mai important este faptul ca ofera atat amatorilor cat fi profesionistilor competitii de MTB organizate la un standard ridicat. Participantii se pot bucura de o platforma on-line foarte bine pusa la punct care ii tine la curent cu tot ce se intampla in acest sistem, la fiecare cursa, inaite si dupa, o platforma ce le permite sa detina o pagina personala, o evidenta a curselor, si posibilitatea de a vedea clasamentle la nivel national, local sau pe categorie de varsta.
Articolul original il puteti gasi pe pagina Riders Club.
Razvan Juganaru, organizatorul competitiei Trofeul Muscelului, ne ofera mai jos primele informatii despre evenimentul programat pe 13 iulie in cadrul Riders Club, pe un traseu care in premiera va gazdui o competitie MTB, in masivul Iezer-Papusa.
Riders Club: Ce anume te-a convins sa te alaturi proiectului Riders Club?
Razvan Juganaru: Ceea ce m-a convins sa ma alatur proiectului Riders Club a fost ideea de a introduce un sistem nou bazat pe organizarea mai multor concursuri sub forma unui campionat. De asemenea , introducerea unei platforme bine puse la punct, crearea unor clasamente nationale, posibilitatea de avansare la un nivel superior ce face ca acest sistem sa fie unul interactiv si sa aduca un plus de prospetime ciclismului de la noi, ma face sa ma implic si mai mult in acest proiect.
Faptul ca se doreste crearea unui campionat diferentiat pe niveluri care sa cuprinda mai multe curse intr-un sezon competitional, ofera atat organizatorilor cat si participantilor o garantie a seriozitatii si o dovada a implicarii tot mai mari in acest sport.
R.C. De ce merita sa se inscrie riderii la concursul organizat de tine?
R.J. In primul rand, participarea la cursa merita fiindca locatia propusa este una de exceptie. Desi startul/finish-ul sunt amplasate in centrul orasului, Campulung este o localitate extrem de diferita de marile aglomeratii urbane. Aici, timpul se misca mult mai incet iar mostre de bun-gust architectonic din perioada interbelica inca pot fi gasite la fiecare colt de strada.
In al doilea rand, cadrul natural din vecinatatea orasului face sa merite efortul de a participa la concurs. Versantii Masivului Iezer-Papusa se pravalesc practic peste localitatile din jur, incantand ochiul calatorului. Desi acest masiv muntos este unul destul de inalt (2469 metri in Varful Rosu si 2464 metri in Varful Iezerul Mare), structura sa morfologica si faptul ca este impanzit de o retea de drumuri forestiere si poteci de animale, il fac sa fie perfect pentru mountain bike.
R.C. Ce ne poti spune despre traseele competitiei pe care o vei organiza in cadrul Riders Club? Ce are special tura lunga? Ce are special tura scurta? Ce este atractiv?
R.J. Traseele propuse pentru editia de anul acesta serpuiesc pe versantii cei mai dinspre sud ai Masivului Iezer-Papusa, versanti aflati la granita dintre relieful muntos si cel specific zonei Subcarpatilor. Itinerariul strabate poteci si drumuri de exploatare forestiera situate in Muntele Stramtu, Muntele Clabucet, Muntele Lalu si Culmea Magura. Fiind un concurs plasat in mijlocul verii, cand probabilitatea de a ploua este una crescuta, s-a urmarit pe cat posibil evitarea traversarii de zone unde se poate forma mult noroi, evitarea zonelor aflate la mare altitudine ori zonelor descoperite, specifice golului alpin.
Traseele au fost adaptate in functie de nivelul participantilor. Astfel, tura scurta a fost gandita astfel incat sa fie parcursa si de catre o persoana care nu exceleaza la capitolul abilitati tehnice. In cea mai mare parte, traseul urmeaza drumuri forestiere si poteci largi fara obstacole majore pe parcursul lor. Cu toate acestea, nu se poate spune ca este un traseu excesiv de usor de parcurs deoarece diferenta pozitiva de nivel tinde catre 1000 de metri.
Traseul turei lungi coincide in partea de start/finish cu cel al turei scurte. Insa, avand in vedere ca a fost conceput pentru persoane cu mai multa experienta, in partea mediana au fost introduse doua catarari mai solicitante si cateva zone de coborare care, fara a fi foarte dificile, cer un pic de indemanare pentru a fi parcurse. De altfel, altitudinea atinsa pe traseul turei lungi depaseste 1300 de metri in doua puncte despartite de o vale situata la 650 de metri altitudine, pe cand itinerariul turei scurte are punctul maxim la altitudinea de 1074 de metri.
R.C. De unde se va da startul?
R.J. Startul competitiei se va da din fata primariei Municipiului Campulung, iar sorirea va avea loc in aceeasi zona. Plecarea se va face in pluton compact spre sud, se va efectua o tura a bulevardului din centrul orasului, apoi ne vom indrepta spre nord pe sosea pana la intrarea pe drumul forestier ce duce pe Muntele Stramtu. Pana la acest drum, plutonul va merge compact, cu 15km/h, insotit de masina de politie si masina de asistenta a organizatorilor.
R.C. Ce poti sa ne spui despre echipa de organizare?
R.J. Echipa de organizare, dupa cum v-am obisnuit si pana acum, va fi formata numai din profesionosti, iubitori ai sporului cu pedale, oameni cu experienta in acest domeniu al organizarii de evenimente. Acestia vor face tot posibilul ca participantii sa aiba parte de un eveniment reusit si un traseu de neuitat.
R.C. Va exista o recunoastere oficiala a traseelor?
R.J. Vom organiza si o recunoastere oficiala a traseelor. Cel mai probabil aceasta va avea loc cu o saptamana inaintea concursului. Detalii despre aceasta vor aparea in decursul zilelor urmatoare pe pagina detaliata a concursului.
R.C. Ce sfaturi le dai celor care vor sa se inscrie la evenimentul organizat de tine?
R.J. Sa se inarmeze cu multa voie buna si dispozitie pentru a se bucura de frumusetile zonei. De restul, ne ocupam noi. Nu cred ca este vorba despre sfaturi; mai degraba as spune ca ii invit cu mare placere sa ia parte la unul din cele mai frumoase evenimente de ciclism de la noi din tara, pe unul din cele mai frumoase trasee si ii provoc sa fie prezenti la primul concurs de MTB organizat in masivul Iezer-Papusa.
R.C. In calitate de organizator al unui eveniment inscris in calendarul Riders Club, cum percepi acest proiect la scurt timp dupa lansarea lui?
R.J. Proiectul Riders Club ofera o platforma atractiva pentru ciclisti. Faptul ca exista aceste clasamente si posibilitatea de a avansa la un nivel superior face sa aduca un plus factorului motivational al ciclistului.
Din punct de vedere al organizatorului Trofeului Muscelului, nu pot decat sa salut initiativa acestui proiect. Imi doream de foarte multa vreme sa organizez un concurs pe plaiurile natale, unde am invatat ce este mountain bike-ul, insa din cauza efortului logistic destul de mare am tot amanat pana anul acesta. Faptul ca am putut inscrie evenimentul in calendarul Riders Club, beneficiind astfel de sprijin material si logistic, m-a determinat sa ma concentrez pe organizarea cursei fara a fi obligat sa neglijez alte aspecte.
R.C. Ce crezi ca aduce nou Riders Club in comunitatea amatorilor de ciclism din Romania?
R.J. Cum am spus si mai devreme, cea mai mare noutate este faptul ca se organizeaza o suita de evenimente, fapt ce nu poate decat sa imbunatateasca conditiile intalnite la start de la o cursa la alta. De asemenea, platforma on-line destul de interactiva ar putea capta atentia unor persoane care nu au o aplecare deosebita asupra ciclismului, rupandu-i astfel de la o viata sedentara petrecuta in fata calculatorului si deturnandu-i catre o viata petrecuta in natura.
R.C. Crezi ca introducerea nivelurilor de abilitati aduce o schimbare benefica in cadrul concursurilor de ciclism?
R.J. De la inceput am sustinut acest sistem, fiind unul folosit in mai multe tari care stau mult mai bine la capitolul ciclism decat noi. Prin introducerea nivelurilor a crescut competitivitatea, dorinta de a evolua, de a participa la cat mai multe concursuri si de a te autodepasi.
R.C. De ce sa devin membru Riders Club?
R.J. Exista o multime de motive pentru care ar trebui sa devii membru Riders Club, dar cel mai important este faptul ca ofera atat amatorilor cat fi profesionistilor competitii de MTB organizate la un standard ridicat. Participantii se pot bucura de o platforma on-line foarte bine pusa la punct care ii tine la curent cu tot ce se intampla in acest sistem, la fiecare cursa, inaite si dupa, o platforma ce le permite sa detina o pagina personala, o evidenta a curselor, si posibilitatea de a vedea clasamentle la nivel national, local sau pe categorie de varsta.
Articolul original il puteti gasi pe pagina Riders Club.
marți, 4 iunie 2013
Mavic...noul sponsor pentru 2013
Manufacture d’Articles Vélocipédiques Idoux et Chanel, pe scurt MAVIC, un brand care nu are nevoie de prea multe prezentari fiind cunoscut in lume pentru rotile pe care le produce cat si pentru încălţăminte, căşti şi echipament de top.
Firma a fost fondată în 1889, iar din 1970 compania a fost partenerul oficial şi sponsor al Turului Franţei, oferind roti de schimb pentru ciclistii care avea nevoie in timpul cursei. De-a lungul anilor compania a fabricat o multitudine de componente pentru bicicletă, de la butuci şi frâne la apărători de noroi şi ciclocomputere, însă MAVIC este cel mai bine cunoscută pentru roţile pe care le produce.
Din acest an MAVIC devine sponsorul meu sprijinindu-ma pentru inceput pe partea de echipament (casca, pantofi, huse, manusi). Tin sa mentionez ca aceasta marca este importata in Romania de Sincron Performance, cunoscut în special pentru distribuţia bicicletelor GIANT cat si a brandurilor HUTCHINSON, GAERNE, TACX, ERGON, WELLGO, MUC OFF.
Mai pe larg in ceea ce priveste sponsorizarea puteti gasi mai jos:
Mavic Fury
Avand valoarea confirmata in Cupa Mondiala, Mavic Fury cofera un excelent transfer de forta si confort, totul intr-un pantof de cursa foarte usor si rezistent. Talpa Grip Carbon Outsole with Contagrip® ofera o tractiune foarte buna, nu retine noroiul iar contactul cu suprafata pedalei este excelent.
Mavic Plasma SLR
Structura de carbon a castii Plasma SLR permite un design ce incorporeaza guri de ventilatie foarte mari fara sa faca vre-un compromis la protectia coferita, asigurand astfel un confort optim si o ventilatie superioara.
Mavic Aero Shoe Cover
Husele de pantofi Aero sunt fabricate dintr-un material foarte elastic si aerodinamic, mulandu-se perfect pe pantofi si oferind o foarte mare usurinta in utilizare.
Mavic Straros Glove
Manusile Stratos se muleaza perfect pe mana si au aderenta si rezistenta la uzura excelenta. Insertiile de silicon de pe degete si suprafata palmara a manusii ofera conexiune perfecta cu ghidonul.
luni, 3 iunie 2013
Impreuna cu Adidas Body Care si in 2013
marți, 26 martie 2013
Romtelecom ne tine conectati si in acest sezon
Am intrat in al 3-lea an de colaborare cu Romtelecom si nu am decat cuvinte de lauda despre acest parteneriat. Nu cu mult timp in urma am primit raspunsul afirmativ ca voi fi sprijinit si in acest sezon de Romtelecom. Acestia imi usureaza munca si ma tin conectat cu lumea la orice ora din zi si din noapte in orice colt al tarii.
Nu pot decat sa ii multumesc doamnei Ionela Paunica fara de care acest parteneriat nu ar fi fost posibil cat si intregii echipe care m-a sustinut neconditionat. Sper ca si in acest sezon sa ma ridic la nivelul asteptarilor lor si sa nu ii dezamagesc.
Contractul de sponsorizare pe care l-am semnat are ca obiect un Netbook Lenovo IdeaPad S10e si accesul la internet timp de un an.
DETALII TEHNICE:
Tip procesor: Intel Atom
Frecventa procesor (MHz): 1600
FSB (MHz): 533
Dimensiune Cache procesor (KB): 512
Tip display: Glossy
Rezolutia optima (pixeli): 1024x576 (WSVGA)
Diagonala LCD (inch): 10.1
Chipset video: Intel Graphics Media Accelerator 950
Tip memorie video: Partajata
Memorie video: 1024
Tip RAM: DDR 2
Memorie RAM standard (MB): 1024
Memorie RAM maxima (MB): 2048
Capacitate HDD (GB): 160
Viteza de rotatie (rpm): 5400
Unitati citire/scriere: Nu are
Audio: placa de sunet integrata
Cititor de carduri: ExpressCard Slot (34/54mm); Card Reader SD
Porturi: 2x USB 2.0 Ethernet (RJ-45) DC-in jack for AC adapter Casti Difuzor Microfon VGA(monitor extern)
Retea: Fast Ethernet(10/100Mbs)
Wireless: 802.11a/b/g
Modem: 56k
Baterie: Lithium-Ion 3cell
Autonomie de lucru (ore): 3
Caracteristici: Tastatura cu 6 randuri de taste (80 taste) 85% ISO Fullsize
Dimensiuni (W x D x H mm): 250 x 196 x 36
Accesorii: Bluetooth
Camera Web: 1.3 Mp
Sistem de operare: Linux
Greutate (Kg): 2
vineri, 22 martie 2013
Partener tehnic al Riders Club
Dupa cum suna si titlul anul acesta voi fi partenerul tehnic al Riders Club. Acest lucru este mentionat si intr-un articol de pe siteul oficial www.ridersclub.ro
Razvan Juganaru, partenerul tehnic al Riders Club
Riders Club, pe partea tehnica, se bucura de sprijinul unuia dintre cei mai buni ciclisti profesionisti din Romania, Razvan Juganaru. In ultimii ani, Razvan si-a adaugat la palmares numeroase premii in cadrul unor competitii atat in tara cat si in strainatate. Experienta lui se materializeaza in toate detaliile tehnice ale traseelor, el implicandu-se activ in toate evenimentele de MTB din Bucuresti.
„Pentru mine, Riders Club, reprezinta un sistem nou pentru Romania, o schimbare adusa concursurilor de la noi, o aliniere a ciclismului la standardele europene. Este un sistem bine pus la punct, imprumutat din tarile unde ciclismul este o cultura, un sistem unde oamenii vin, alearga, se simt bine si in siguranta. Locul unde pot alerga laolalta ciclisti amatori si profesionisti dar care sunt diferentiaiti intre ei prin 4 nivele. Este sistemul care aduna sub acelasi acoperis toti ciclistii, ofera competitivitate indiferent de varsta, creste nivelul si ofera ciclisti de valoare care sa ne reprezinte in cursele internationale.”
Puteti afla mai multe despre sistem direct de pe siteul oficial www.ridersclub.ro
joi, 21 martie 2013
RIDERS CLUB... un nou sistem de competitii la noi in tara
De ceva vreme, umpreuna cu echipa MPG, lucram in taina la un nou sistem de curse pt pasionatii sportului cu pedale. Iata ca a sosit si momentul in care pregatirile pt el au ajuns la sfarsit iar noi am hotarat sa vi-l prezentam :))
Este un sistem foarte bine pus la punct ce reuneste sub aceiasi umbrela atat amatorii cat si profesionistii, dar acestia sunt diferentiati intre ei prin 4 nivele.
Indiferent ca esti un rider incepator sau sportiv de performanta, din martie 2013, te vei putea bucura, un sezon intreg, de evenimentele Riders Club din toata tara. Pasionatilor de biciclete le-a fost pregatit un calendar generos de competitii de mountain-bike, in diferite zone, pe trasee noi si pentru o experienta completa, din momentul inscrierii si pana la data urmatorului concurs.
Riders Club este comunitatea pasionatilor de biciclete din Romania, diferentiati pe niveluri de abilitate si performanta, care participa la competitiile Riders Club organizate in toata tara, pe durata unui intreg sezon.
La baza sistemului se afla platforma online www.RidersClub.ro, care centralizeaza intreaga activitate a clubului. Pagina personala a fiecarui rider inscris, pagina fiecarei competitii din calendar si clasamentele generate pe niveluri competitionale sunt principalele functionalitati care ii vor oferi o experienta completa fiecarui membru al clubului.
Competitiile din calendar au trasee dedicate fiecarui nivel.
De ce exista nivelurile?
Poate ca esti printre cei care ies rar cu bicicleta, fiindca muncesti din greu toata saptamana sau timpul nu-ti permite. Sau poate esti printre cei care iau ciclismul foarte in serios si se lupta pentru premii cu cei mai buni din tara. Este important ca intr-o cursa sa alergi impotriva celor de nivelul tau. Nivelurile exista tocmai din acest motiv: ca sa faca intrecerile mai palpitante, mai echilibrate si mai frumoase. Un lucru ne uneste pe toti, cei din Riders Club, indiferent cat de competitivi suntem. Acel lucru este dragostea pentru ciclism.
Te asteptam la cat mai multe evenimente Riders Club! Primele trei competitii sunt programate in imprejurimile Bucurestiului, in padurile Baneasa, Pantelimon si Moara Vlasiei. Competitia care deschide calendarul va avea loc pe 13 aprilie, in Padurea Baneasa, si isi asteapta deja participantii cu mari surprize, care vor marca lansarea oficiala a Riders Club.
Pentru mai multe detalii va invitam pe siteul oficial www.ridersclub.ro
marți, 19 martie 2013
Primele impresii...
Spuneam intr-o postare mai veche ca voi reveni cu un review despre noua bicicleta...iata ca a sosit si acel moment :)
Pentru cei care nu au citit inca despre ce este vorba va reamintesc ca discutam despre un Giant Advanced SL 29er 0 echipat cu Sram XX, mai exact:
Cadru:
Marime M
Culori Combinatie Albastru/Negru
Cadru Advanced SL-Grade Composite
Furca RockShox SID XX 29, 100mm
Componente:
Ghidon Giant Contact SLR, Composite, Flat, 31.8
Pipa Giant Contact SLR, Composite, OverDrive 2
Tija sea Giant Contact SLR, Composite, 27.2
Sea Fi'zi:k Tundra 2
Piese:
Shiftere SRAM XX, 2x10 Speed
Schimbator fata SRAM XO
Schimbator spate SRAM XX
Frane SRAM XX World Cup, [F] 160mm [R] 140mm
Pinioane SRAM XG 1099 11x36, 10-Speed
Lant KMC X10SL
Foi SRAM XX, 26/39
Roti:
Jante Giant P-XCR Composite 29er 0 WheelSystem
Butuci Giant P-XCR Composite 29er 0 WheelSystem
Spite Giant P-XCR Composite 29er 0 WheelSystem
Prima impresie pe care mi-a lasat-o aceast 29er atunci cand l-am vazut, pe langa faptul ca arata extraordinar, a fost bizara mai ales ca se afla in preajma mai multor biciclete 26er. Aveam impresia ca este ceva gresit la ea...prea inalta, roti supradimensionate, etc. Contrar parerilor citite pe net m-am obisnuit destul de repede cu bicicleta, cu toate ca am doar 1.75 m inaltime, iar greutatea ei nu este mai mare fata de 26er-ul pe care am alergat anul trecut, cantarind la fel (aprox 9Kg).
Prima iesire pe aceasta bicicleta a fost destul de ciudata in sensul ca simteam o diferenta destul de mare fata de 26er, adica dimensiunea mare a rotilor, distanta mai mare fata de sol, centrul de greutate schimbat, controlul ceva mai greoi, etc. Cu cat pedalam mai mult cu atat ma obisnuiam cu noile dimensiuni, iar diferentele nu mi se mai pareau atat de mari.
Dupa mai multe ore state in sa si cateva trasee diferite parcurse am ajuns la urmatoarele concluzii:
Stabilitatea este mult mai mare pe orice fel de traseu datorita contactului rotilor mai mare cu solul . Tractiunea este mult mai buna pe ucari, rotile trec cu usurinta obstacole care pana acum imi puneau anumite probleme, iar viteza de rulare este simtitor mai mare. Un plus l-am observat si la trecerea peste copacii cazuti, garda la sol fiind mai mare nu am mai atins atat de usor cu angrenajul.
Au fost si cateva lucruri care nu mi-au placut, dar cu timpul m-am obisnuit cu ele. Acestea ar fi: manevrabilitatea greoaie mai ales pe spatiile inguste si pe traseele foarte tehnice, iar accelerarea sau plecare de pe loc se face mai greu decat la un 26er. Spre surpeinderea mea franele se descurca excelent tinand cont ca pe spate este disc de 140 iar pe fata 160.
O concluzie evidenta este ca bicicletele 29er ofera atat avantaje cat si dezavantaje in comparatie cu bicicletele 26er. Dezavantajele, din punctul meu de vedere, sunt totusi destul de mici, iar daca reusesti sa te obisnuiesti cu noile dimensiuni totul va fi perfect. Eu am gasit la aceasta bicicleta multe puncte forte si tind sa cred ca este un avantaj sa te dai pe un 29er. Daca vreti sa incercati folositi un Giant Advanced SL 29er 0...nu veti regreta :)
Pentru cei care nu au citit inca despre ce este vorba va reamintesc ca discutam despre un Giant Advanced SL 29er 0 echipat cu Sram XX, mai exact:
Cadru:
Marime M
Culori Combinatie Albastru/Negru
Cadru Advanced SL-Grade Composite
Furca RockShox SID XX 29, 100mm
Componente:
Ghidon Giant Contact SLR, Composite, Flat, 31.8
Pipa Giant Contact SLR, Composite, OverDrive 2
Tija sea Giant Contact SLR, Composite, 27.2
Sea Fi'zi:k Tundra 2
Piese:
Shiftere SRAM XX, 2x10 Speed
Schimbator fata SRAM XO
Schimbator spate SRAM XX
Frane SRAM XX World Cup, [F] 160mm [R] 140mm
Pinioane SRAM XG 1099 11x36, 10-Speed
Lant KMC X10SL
Foi SRAM XX, 26/39
Roti:
Jante Giant P-XCR Composite 29er 0 WheelSystem
Butuci Giant P-XCR Composite 29er 0 WheelSystem
Spite Giant P-XCR Composite 29er 0 WheelSystem
Prima impresie pe care mi-a lasat-o aceast 29er atunci cand l-am vazut, pe langa faptul ca arata extraordinar, a fost bizara mai ales ca se afla in preajma mai multor biciclete 26er. Aveam impresia ca este ceva gresit la ea...prea inalta, roti supradimensionate, etc. Contrar parerilor citite pe net m-am obisnuit destul de repede cu bicicleta, cu toate ca am doar 1.75 m inaltime, iar greutatea ei nu este mai mare fata de 26er-ul pe care am alergat anul trecut, cantarind la fel (aprox 9Kg).
Prima iesire pe aceasta bicicleta a fost destul de ciudata in sensul ca simteam o diferenta destul de mare fata de 26er, adica dimensiunea mare a rotilor, distanta mai mare fata de sol, centrul de greutate schimbat, controlul ceva mai greoi, etc. Cu cat pedalam mai mult cu atat ma obisnuiam cu noile dimensiuni, iar diferentele nu mi se mai pareau atat de mari.
Dupa mai multe ore state in sa si cateva trasee diferite parcurse am ajuns la urmatoarele concluzii:
Stabilitatea este mult mai mare pe orice fel de traseu datorita contactului rotilor mai mare cu solul . Tractiunea este mult mai buna pe ucari, rotile trec cu usurinta obstacole care pana acum imi puneau anumite probleme, iar viteza de rulare este simtitor mai mare. Un plus l-am observat si la trecerea peste copacii cazuti, garda la sol fiind mai mare nu am mai atins atat de usor cu angrenajul.
Au fost si cateva lucruri care nu mi-au placut, dar cu timpul m-am obisnuit cu ele. Acestea ar fi: manevrabilitatea greoaie mai ales pe spatiile inguste si pe traseele foarte tehnice, iar accelerarea sau plecare de pe loc se face mai greu decat la un 26er. Spre surpeinderea mea franele se descurca excelent tinand cont ca pe spate este disc de 140 iar pe fata 160.
O concluzie evidenta este ca bicicletele 29er ofera atat avantaje cat si dezavantaje in comparatie cu bicicletele 26er. Dezavantajele, din punctul meu de vedere, sunt totusi destul de mici, iar daca reusesti sa te obisnuiesti cu noile dimensiuni totul va fi perfect. Eu am gasit la aceasta bicicleta multe puncte forte si tind sa cred ca este un avantaj sa te dai pe un 29er. Daca vreti sa incercati folositi un Giant Advanced SL 29er 0...nu veti regreta :)
luni, 11 martie 2013
O tura prin Leaota…
Daca tot a venit caldura m-am gandit sa ne aducem aminte de turele adevarate din muntii inalti. Chiar daca pe acestia inca domneste zapada intr-un strat destul de gros asta nu ne impiedica sa ne facem planuri pt un traseu cu adevarat de neuitat. Sa fiu sincer, mi-am adus aminte de aceasta tura abia acum din intamplare in timp ce rasfoiam cateva poze de anul trecut. Este vorba de o tura din Muntii Leaota la care am fost invitat de bunul meu prieten Catalin Sprinceana. Imi vorbea destul de des despre aceasta si despre faptul ca ar fi un traseu foarte tare pentru un maraton. Cunosteam Leaota si aveam habar de privelistile minunate dar doar din parte Argesului, asa ca m-am gandit ca nu ar strica sa il vedem si din cealalta parte. Intr-adevar a fost un traseu extraordinar pe care merge realizat un concurs foarte tare.
Fiind vorba despre o tura inceputa de la Pucioasa (acasa la Catalin) l-am rugat pe el sa imi spuna cateva vorbe despre traseu. Nu a ezitat si in mai putin de o ora mi-a trimis urmatoarele :
Ruta: orasul Pucioasa (450m)- Comuna Runcu (700m)- valea Runcului- cabana Leaota (1330 m)- varful Romanescu (1713m)- culmea Marginea Domneasca (1405m)- satul Brebu- comuna Runcu- orasul Fieni- orasul Pucioasa
Judet: Dambovita
Unitate montana: masivul Leaota;
Locuri de adapost: cabana Leaota;
Marcaj: Banda albastra, curuce albastra, partial nemarcat turistic;
Durata: 6-8 ore;
Grad dificultate: Mediu;
Distanta: aprox. 75 km;
Diferenta de nivel: aprox.2000 m;
>
Descriere: La numai 2 ore de Bucuresti, traseul este deosebit datorita salbaticiei, punctelor de belvedere asupra vailor Ialomita, Dambovita, masivului Bucegi si masivului Iezer-Papusa dar si al nivelului variat de tehnicitate.
Am inceput tura din oraul Pucioasa cu o urcare de aproximativ 30 min peste coama dealurilor ce-l marginesc spre Nord. Prima coborare a fost destul de lejera, pe drum forestier. Imediat dupa aceasta am avut parte de o noua urcare de data asta mai solicitanta pana deasupra comunei Runcu unde am si coborat.
Dupa ce am strabatut totata comuna pe asfalt am ajuns la intersectia cu drumul spre satul Brebu, de unde se urca pe valea Runcului pana la manastirea din capatul vaii si al drumului forestier. Putin dupa intrarea spre incinta manastirii, am intrat catre dreapta (in sensul spre amonte), pe un drum ingust ce ne-a urcat in 50-60 de minute pana la Cabana Leaota. Aceasta urcare s-a dovedit a fi o adevarata provocare dar am reusit sa-i facem fata motivati de ideea unui antrenament perfect de mtb.
De la cabana am urcat prin golul alpin pana pe Varful Romanescu la 1713 m altitudine. Privelistea ce ni s-a aratat de aici a meritat toata urcarea abrupta- masivul Piatra Craiului, Iezer- Papusa, Bucegii si valea Dambovitei cu orasul natal Campulung. Din acest loc a trebuit sa continuam pe muchie spre stanga (Sud- Vest), prin golul alpin, pe drumul ce coboara spre padure.
Din acest loc coborarea se face peste munchiile Marginea Domneasca si Gavanele pana in satul Brebu. Daca urcarea a fost alcatuita dintr-o zona domoala pe valea Runcului si una abrupta pana la cabana Leaota, coborarea este cu adevarat senzationala, presarata cu pietre si radacini pe single track-urile din padure pana in satul Brebu. Pentru ca tura sa fie cu adevarat un antrenament solicitant pentru un maraton serios, am continuat peste coamele dealurilor inapoi pana la Pucioasa, astfel evitand drumul asfaltat si reusind sa cumulam peste 2000 m diferenta de nivel in mai putin de 6 ore.
Aceasta a fost “scurta” descriere despre tura pe care mi-a trimis-o Catalin. Cu mana pe inima pot spune ca este adevarat, mai mult va recomand acest traseu si cu siguranta nu veti regreta. Poate in viitor vom avea parte si de un concurs in Leaota…nu se stie nicodata :)
vineri, 8 martie 2013
Giant XTC Advanced SL 29er 0
Dupa cum va spuneam a sosit si noua bicicleta…pot spune o mica racheta pe doua roti:) Sper sa ma pot tine de ea:)
Joi, o parte din echipa( Irina, Vanessa, Marian si eu) ne-am intalnit la magazinul GIANT de la Hala Traian pentru a intra in posesia noilor biciclete. Dupa ce le-am studiat bine, le-am admitat si am discutat detalii tehnice impreuna cu staff-ul echipei, am avut parte si de o sesiune foto ce a durat cateva ore atat in magazin cat si in Parcul Tineretului. A fost o zi numai buna de socializare, voie buna si glume cat cuprinde.
Cat despre bicicleta nu va pot spune decat ca este o bijuterie de 9kg, un 29-er de toata frumusetea. Va marturisesc ca nu m-am mai dat pe 29-er decat ocazional si pana acum nu am avut ocazia sa vad ce poate o astfel de bicicleta. Sa va spun sincer abia astept sa o scot la tura sa vad cum se manevreaza monstrul asta, sa vad ce plusuri are fata de 26. Mai bine zis mai intai sa facem cunostinta, sa ne obisnuim unul cu altul si apoi sa vad ce poate… o luam pas cu pas, relatia trebuie sa fie ca la carte… fluturii in stomac au fost atunci cand am vazut-o :)
Nu v-am lasat sa asteptati mult si dupa cum spuneam in articolul trecut anul acesta o sa alerg la MTB tot pe un Giant, mai exact un Giant XTC Advanced SL 29er 0 echipata cu Sram XX, cu o greutate de aproximativ 9 kg.
Daca anul trecut spuneam ca alerg pe cea mai tare bicicleta pe care ma urcasem pana atunci, cu siguranta acum aceasta este cea mai tare bicicleta pe care am mers pana in prezent :)
Sa nu o mai lungim prea mult si sa facem prezentarile:
Giant XTC Advanced SL 29er 0
Cadru:
Marime M
Culori Combinatie Albastru/Negru
Cadru Advanced SL-Grade Composite
Furca RockShox SID XX 29, 100mm
Componente:
Ghidon Giant Contact SLR, Composite, Flat, 31.8
Pipa Giant Contact SLR, Composite, OverDrive 2
Tija sea Giant Contact SLR, Composite, 27.2
Sea Fi'zi:k Tundra 2
Piese:
Shiftere SRAM XX, 2x10 Speed
Schimbator fata SRAM XO
Schimbator spate SRAM XX
Frane SRAM XX World Cup, [F] 160mm [R] 140mm
Pinioane SRAM XG 1099 11x36, 10-Speed
Lant KMC X10SL
Foi SRAM XX, 26/39
Roti:
Jante Giant P-XCR Composite 29er 0 WheelSystem
Butuci Giant P-XCR Composite 29er 0 WheelSystem
Spite Giant P-XCR Composite 29er 0 WheelSystem
miercuri, 6 martie 2013
Ride life. Ride GIANT... si in 2013
Nu cu foarte mult timp in urma am prelungit colaborarea cu unul din cei mai importanti sponsori cu care am lucrat pana in prezent si anume...GIANT.
Este sponsorul cu care am avut in trecut o colaborare cat se poate de frumoasa la sosea iar de anul trecut aceasta s-a extins si la MTB. Alaturi de Giant m-am bucurat de multe rezultate bune atat la sosea cat si la MTB, lucru care sper sa nu se opreasca aici.
Staff-ul din spatele acestui renumit brand m-a sustinut neconditionat sezonul trecut si ma asigura ca nu voi duce lipsa de suport nici in cel ce urmeaza.
Contractul de sponsorizare pe care tocmai l-am reinnoit este practic un semn al multumirii reciproce, ambele parti fiind multumite de colaborarea din 2012. Sunt foarte bucuros deoarece acest parteneriat imi asigura practic tot ce are nevoie un sportiv intr-un sezon competitional, de la bicicleta, echipament, deplasari, la ce este cel mai important... o echipa si un colectiv unit atunci cand vine vorba de sportivi cat si de staff.
Asadar, inceputul acestui an ma gaseste in continuare la MTB in cadrul echipei BUS-GIANT Team alaturi de cativa rideri cunoscuti printre care si bunul meu prieten Marian Frunzeanu. Printre sponsorii importanti ai acestei echipe se regasesc in continuare Gatorade, Dacia, OMV, etc.
Dupa cum stiti anul trecut am alergat pe un Giant XTC Advanced SL echipata cu Sram XX, insa pentru acest sezon nu va pot spune in momentul de fata decat ca este foarte frumoasa si usoara :)) Voi reveni cat de curand cu detalii despre ea, de aceea, daca va roade curiozitatea stati cu ochii pe blog pt a afla despre ce este vorba :D
Nu pot decat sa le multumesc domnului Dan Muraru (big boss) si oamenilor din spatele acestei echipe: Catalin Mantescu si Master Mario - mecanica, Ionut Polexe si Daniel Sandu - management, Georgiana Tudor, Diana Munteanu - comunicare, Marius Rusanovski - grafica, Laurentiu Tucu alias Firika - manager logistic pentru increderea avuta in mine si suportul acordat. Sper ca in 2013 nu il voi dezamagi si ma voi ridica la asteptarile lor.
Abonați-vă la:
Postări (Atom)